2.78 Ho voglia di te / Aš noriu tavęs


 Siužetas: Antroji ,,Trys metrai virš dangaus" dalis. Stepas, praleidęs du metus JAV, grįžta į Romą.

Mano nuomonė: Va ir antroji dalis! Pirmoji, jei skaitėt žemiau esantį įrašą, man labai patiko, o kadangi baigėsi su tokia intriga, tai iš karto puoliau žiūrėti ir antrąją. Ir kaip bebūtų gaila, bet ši patiko daug mažiau nei pirmoji. Gal dėl to, kad buvo labaaai mažai Babi, kuri man nors ir nelabai patiko pirmojoje dalyje, bet kartu su Stepu jie atrodė gražiai. Labai nepatiko, o kartais net nervindavo Džin personažė. Visiškai ji netiko Stepui, visiškai. Ir šiaip, viskas šioje dalyje buvo pernelyg ištempta, per daug visokių nereikšmingų intarpų. Labiausiai, aišku, iš šio filmo tikėjausi, kad išsispręs visi nesutarimai tarp Stefo ir Babi, likę nuo pirmos dalies, ir bus ta graži, laiminga pabaiga. Ir kaaaip aš nuliūdau to negavusi.. Iš tikrųjų, tai nelabai suprantu, kam kurti tokią antrąją dalį, kurioje neparodai nieko reikšmingo. Ir apskritai, kai pirmoji dalis baigiąsi taip, kaip šiuo atveju, tai, manau, kad būtent antroji dalis turėtų  viską sustatyti į vietas. But oh well, bent dar kiek daugiau nei valandą gavau paspoksoti į R. Scarmarcio, vis kažkas gero :) Manau, kad artimiausiu metu reiks pažiūrėti ir ispaniškąsias šių filmų versijas ir gal netgi rasiu knygą, kurią irgi labai norėčiau perskaityti. Tiesa, pamiršau paminėti abiejų dalių soundratck'us, kurie buvo tikrai labai geri! Tai tiek.

Mano įvertinimas: 1,5/3.
(1-nepatiko, 2-patiko, 3-labai patiko)

2012-11-04

One response to 2.78 Ho voglia di te / Aš noriu tavęs

  1. treshnee says:

    You've been tagged on my blog!
    Details are here http://treshnee.blogspot.com/2012/11/the-blogger-tag.html

Parėmė Blogger.